Blog o perfumach. W oparach popkultury.

Najgorsze zdjęcia reklamowe perfum celebrytów/gwiazd

Od dawna marzyłam o tym, żeby napisać o tych najgorszych zdjęciach reklamowych perfum. Często patrząc na niektóre z nich, mam ochotę po prostu się śmiać. Nie z osób na zdjęciu, nie z perfum. Zabawne jest dla mnie to, jak spece od marketingu próbują rozgryźć psychikę konsumenta. Zastanawiają się co może nas zachwycić, zaniepokoić, podekscytować. Patrząc na niektóre ich pomysły, mam wrażenie, że mają o nas naprawdę złe zdanie 😉

Wybrane przeze mnie zdjęcia nie są ustawione w jakiejś szczególnej kolejności. Nie uważam, żeby numerowanie ich i przyklejanie łatki “najgorsza” lub “najlepsza z najgorszych” miało coś zmienić. Poza tym, te zdjęcia są tak fatalne, że miałabym problem z nadaniem temu jakiegoś porządku. Oczywiście proszę o podejście do tematu z poczuciem humoru 😉


Paris Hilton – Siren & Fairy Dust
Syrena. Po prostu syrena. Gdybyśmy nie potrafili sobie wyobrazić jak perfumy będą pachnieć… Mózg, który opracował tę rewolucyjną reklamę na pewno był z siebie dumny. Nie będę przecież ubierał Paris w zwiewne szaty, nie nadam jej morskiego looku, nie stworzę metafory. Niech czymś takim zajmuje się Dior i Guerlain. Ja będę przełomowy… Perfumy nazywają się Siren, więc Paris będzie…SYRENĄ! (+zszokowana mina z serialu brazylijskiego)
A tak już bez ironii… Czy nie wydaje Wam się, że Paris na tym zdjęciu to żeńska interpretacja “zmysłowości” w wydaniu Davida Hasselhoffa i Fabio? 😉 Dla młodszych czytelników załączam zdjęcie wyjaśniające:
Tak samo jest w przypadku Fairy Dust. Na zdjęciu widzimy wróżkę i pyłek. Oczywisty przekaz dla tych, którym nie chce się czytać nazwy perfum na plakacie. 😉

Britney Spears – Circus Fantasy

Dlaczego się czepiam tego zdjęcia? Niech fani Britney mi wybaczą, ale ono jest po prostu beznadziejne. Zauważcie, że dolne kończyny Britney są ułożone bardzo dziwacznie, nienaturalnie. Są jak łamigłówka. Przyglądałam się temu zdjęciu dość długo i zastanawiałam się gdzie która noga się zaczyna, gdzie zawija. Końca nie widać 😉 Moje dalsze problemy: włosny Brit zlewają się z tą żółtawą poduchą, Britney nie ma szyji – a to jest dla mnie niewybaczalne. Ten efekt zamazanego zdjęcia też im nie wyszedł. Miało być Gypsies, tramps & thieves jak u Cher (świetna piosenka, mój klasyk) i nie wyszło.

Kim Kardashian – Gold
Boobs! Boobs! Boobs!
Nic innego się nie liczy. Nie dość, że piersi Kim są tutaj tak wyeksponowane, to jeszcze w centrum i otulone złotem. Wow! Przeciętna amerykanka  ma sobie pomyśleć, że kupując te perfumy będzie taka ponętna. Nie sądzę, żeby wiele osób na to poszło. Ta reklama nie działa pozytywnie na opinię o samej Kim. Znana jest z tego, że lubi się odsłaniać i pokazywać. A ta reklama nie mówi nam nic innego. A szkoda.

Celine Dion – Chic
Zdjęcie miało być takie naturalne, spontaniczne. A dla mnie komunikat jest taki: “Ahh, jestem Celine, i akurat przyłapaliście mnie na tym, jak wsiadam do mojego prywatnego samolotu. hahaha, ależ ja jestem Chic!” 😉

Naomi Campbell – Cat Deluxe With Kisses
Ubolewam nad tym bardzo. Naomi Campbell jest na mojej czarnej liście. Oczywiście nie uważam, aby ta wymuszona poza  i mimika były jej twórczym pomysłem. Pewnie dostała szkic tego jak plakat będzie wyglądał i musiała się dopasować do maksimum swoich możliwości.
Nie uważam, aby zdjęcie reklamowe perfum musiało być high fashion, czy powinno być couture. Ale gdy widzę profesjonalną modelkę pozującą jak amatorka do katalogu z odzieżą wysyłkową, to mam prawo się zezłościć. Przecież to jest poza, mina i gestykulacja typowo katalogowa. Tego uczą w model 101. Nie rozumiem co to ma być. Jakieś całkowite nieporozumienie. Sytuację ratuje fakt, że to Naomii, i perfumy ewidentnie miały się wyprzedać przy okazji Walentynek.

Beyonce – Heat
Pewnie pakuję się w wielkie kłopoty krytykując Beyonce. Powiem szczerze, że jej nie lubię, nie rozumiem jej fenomenu. Dla mnie jest przeciętna. Za to Heat & Midnight Heat uważam za bardzo dobre zapachy. Ale gdybym nie znała Heat i miała się zdecydować na zakup po spojrzeniu na ten plakat… Nic by z tego nie wyszło. Beyonce ma tutaj tak niewyraźną minę, jej oczy nie mówią nic innego jak “jestem chora, zanieście mnie do łóżka”. Jej nogi są moim zdaniem rozchylone bardzo niekorzystnie. Dla mnie nie jest to seksowne. Raczej przychodzi mi na myśl defekujący piesek. Brutalne, ale prawdziwe. Beyonce – stać Cię na więcej! W sieci można znaleźć miliony fotek Bee, na których jest ponętna, seksowna i do tego z klasą. Ona potrafi!

Avril Lavigne – Black Star
Avril zaczęła wtedy eksperymentować z bardziej dziewczęcym lookiem i oto co z tego wyszło. Jest źle. Nogi są dziwnie wykręcone, mam wrażenie że na jej ślicznej buzi nie ma żadnej emocji, a tego co Avril robi z rękami kompletnie nie rozumiem. Te gwiazdy ją trochę rozwiały.

Nowa myśl: A może Avril brała udział w kastingu do Power Rangers/Kapitan Planeta – Hannah Montata Version? I to są zdjęcia z tych starań?

Justin Bieber – Someday
Domyślam się, że Justin musi być w centrum tego zdjęcia – bo inaczej zapach by się nie sprzedał… Ale dlaczego ta kobieta ukochana/prześladująca fanka szepcze coś do jego ucha? Wyobrażam sobie, że ona mu mówi coś w stylu: “Justynianie, bądź moim Jedynym, wiem że masz miliony opcji, ale ja jestem tą najgorętszą”, a Justin odpowiada: “someday”. Zupełnie nie jest zainteresowany tą dziewczyną.

Jennifer Lopez – Glowing
Nie powinnam narzekać. Jennifer jest piękną kobietą, o wspaniałych kształtach. Ale te jej zdjęcia robią się już nudne. Tak, wiemy że jesteś Jenny from the block, wiemy, że jesteś boska, chcesz sprzedać kolejne perfumy. NIE MA SPRAWY! Jennifer ma wielu fanów. Niektórzy lubią jej muzykę, inni perfumy, pewnie są i tacy co kochają jedno i drugie. J.Lo, nie musisz przypominać nam, że jesteś seksowna za każdym razem. Ciężko o tym zapomnieć.
Paris Hilton – Paris Hilton EDP
Znowu Paris. Nie wiem czemu, ale zwracam uwagę tylko na jej platfusa. I czy Wy też słyszycie ten aksamitny głos mówiący:
Drodzy Państwo, otwórzcie katalog hotelów Hilton na stronie 162, na zdjęciu widzimy piękną Paris, która prezentuje zapierające dech w piersiach wyjście na patio. ?
Mariah Carey – Forever
Kocham Mariah, ale muszę być szczera. To zdjęcie należy do najgorszych w jej karierze. Makijaż jest niewyraźny, zniekształca kształt buzi. Oczy są senne, jakby zapadnięte. Poza wygląda na bardzo niewygodną, niezręczną. Największym problemem jest dla mnie sparaliżowana szyja. Eh.
Mariah Carey – Lollipop Splash The Remix Collection
Mam wrażenie, że Mariah była zmęczona po całym dniu pracy i zasnęła na planie zdjęciowym. Zasnęła z otwartymi oczami. Ktoś z jej entourage podniósł jej rękę, przykleił do niej lizaka, i pstryk. Mariah wygląda sennie, nie ma w jej oczach energii. Perfumy Lollipop Splash mają trafić do wesołych, energicznych, młodych kobiet, nie do śpiących księżniczek. (Hm… choć to dosyć dobry pomysł! 🙂 )
Christina Aguilera – Inspire
Zazwyczaj zdjęcia reklamowe perfum Christiny są bezbłędne. Jednak w przypadku Inspire jest inaczej. Xtina jest połowicznie śpiącą nimfą, która podąża za bąbelkiem.Hasło reklamowe: Follow your inspiration. Nie wygląda mi to na szczery statement od Xtiny. Ona zawsze powtarza takie inspirujące zdania, ale jej postać jest wyraźna, seksowna, zdecydowana, zdeterminowana. Na tym zdjęciu nikogo nie zainspiruje. Tylko do tego żeby marzyć, śnić, ale nic z tym nie robić. Kolory, bąbelek, hasło… To wszystko mi przeszkadza i nie pasuje.

Snooki by Nicole Polizzi
Niektóre “gwiazdy” nie zasługują na sesję zdjęciową. Tak jest w przypadku Snooki. Zawołano ją na spotkanie i zrobiono jej zdjęcie z flakonem jej perfum. Do tego dodano bardzo prymitywne tło i kilka hasełek. I tak oto powstało zdjęcie “reklamowe”. Snooki nie potrzebuje ładnego ubrania, przyzwoitego makijażu i ładnej scenerii. Jej wielbiciele mogliby jej nie rozpoznać. Nie ma co ryzykować, w końcu do sprzedania są perfumy. 
W przypadku drugich perfum Snooki, nie możemy zobaczyć nawet zdjęcia w takim wydaniu.(jeśli to się zmieni, to mam przeczucie, że to zdjęcie trafi na moją listę) 😉 Fanbase tej Pani musi cieszyć się byle czym. Dosłownie.

PS: Zestawienie Snooki z prawdziwymi gwiazdami jest niewybaczalne, ale nie mogłam sobie darować. Ona musiała pojawić się w zestawieniu. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że jest poniżej poziomu wszystkich innych zdjęć  reklamowych razem wziętych.

Halle Berry – Closer
Zdjęcie reklamowe nie ma w sobie nic z oryginalności. Rozumiem, że zapach Closer jest stworzony dla kobiet,ale bliski męskiemu, stąd Halle jest ściśnięta przez mężczyznę. W połączeniu z nazwą perfum – to wszystko ma sens. Niestety, pomysł jest kopią zdjęcia Janet Jackson z 1993r, a realizacja bardzo marna. Okładka Rolling Stone, na której znajdowało się to zdjęcie Janet, jest do tej pory jedną z najpopularniejszych w historii. Zdjęcie było manifestem. “Interpretacja” Halle jest nieoryginalna, tchórzliwa. Sami zobaczcie.

 Nicki Minaj – Pink Friday
Kicz. Kicz. Kicz.

Mary J. Blige – My Life
Nikt  nie wie więcej o bólu, rozczarowaniu, goryczy, zdradzie, cierpieniu co Mary. Na każdym swoim albumie daje tego dowody w postaci wyzwoleńczych hymnów. Wiemy, że życie nie jest łatwe. Ale czy Mary reklamując perfumy musi tak cierpieć? Na zdjęciu reklamowym wygląda, jakby właśnie przeżyła niesamowitą traumę. Perfumy mają poprawiać humor, a nie dołować. Mary, trochę delikatności. Wyluzuj.
Nicki Minaj – Minajesty
Jej Królewska Mość Nicki Minaj wygląda jakby urwała się z castingu do filmu Tylera Perry’ego, gdyby ten nagle zechciał nakręcić film o Marii Antoninie w wersji ‘ghetto’. 
Nicki chce by traktować ją jak Królową, a wygląda jak upadła dama dworu, którą ktoś właśnie pozbawił godności. 
Czy nie można było jej normalnie uczesać, dać mroczną czarną suknię i posadzić ją na tronie? Przecież ona jej mistrzynią robienia strasznych min. Mogłaby udawać kogoś kto budzi respekt. I na pewno wtedy zdjęcie miałoby więcej wspólnego z flakonem perfum. A tak to Nicki hasa sobie w dżungli, być może ucieka przed Tarzanem… W takim ensamble nie pomogą jej nawet najlepsze perfumy świata.
Zamierzam na bieżąco dodawać nowe reklamy do tego posta. Choć mam nadzieję, że nie będzie ich wiele. 😉

Tagi: , ,

Podobne wpisy


  • 1.Paris Hilton-nie wiem czy ją lubię czy nie,ale jej plakaty reklamowe są tandetne w każdej kwestii…mam wrażenie widząc je,że robił to nastolatek pokroju psychofana,któremu udostepniono photoshopa i powiedziano"rób co chcesz" -jeden wielki kicz.Nawet widzę w tych jej plakatach takie lata 80,kiedy to w filmach starano się dodac efekty specjalne typu jakieś postacie czy coś i wychodziło mega mega sztucznie-edynie podrasowane w lepszej jakości-bo wyraźne.

    2.Britney-uwielbiam osobę aż zanadto,ale tez ten plakat wydaje mi się nienormalny.Ma ona swoje lata,a wystylizowano ją na dziewicę-włosy jak u niewiasty i efekt smooth,blur i inne w ps'ie miały swe miejsce.Wygląda mi to na foto po obróbce u taniego grafika,który chciał zrobić coś flawless a zaszkodził.Jest jeszcze jedno zdjęcie jak ona stoi na linie i tez uważam że jest mega dziwne;/ Lubię ją,ubóstwiam,ale nie przekonało mnie to,choć nuty zapachowe perfum już tak.

    3.Kim-jedyne co widzę to dorodne piersi,ale mimo wszystko plakat mi się podoba.Nie zwróciłabym na niego uwagi,że jest z nim coś nie tak.Możliwe dlatego,że wiem jaka jest Kim i to przyzwyczajenie.

    4.Celine-opisałaś ją bezbłędnie.Ona mnie tak bardzo bawi,że szok.Wygląda jak popisująca się nowa gwiazdka,która jest madame dela pudło<3 haha

    5.Naomi-grafik bawiący się paintem na poziomie hard z efektu nudy.Wygląda to jak reklama bazarowych perfum,gdzie stoi baba z jabłkami i drze się w niebogłosy ile one kosztują a w tle ten plakat i wyrywkowa cena perfum.Masakra.

    6.Beyonce-patrzę na mojego kota i na nią,na kota i na nią i co widzę?Nudę.Ale nie że jakaś taką zwyczajną.Te rozchylone nogi mm rozumieć mówią"jeśli Cie obezwładne zapachem to mi ulegniesz?"..ehh.Oczy nie wyostrzone,wygląda na chorą,zmęczoną bądź poprostu na tyle napaloną że aż się jej odechciało;/Nie wiem,niby całość znośna lecz po Twoich przemyśleniach widzę,że to jakieś nieporozumienie;D

    7.Avril-o jeju.Nie lubię jej osoby bo wydaję mi się że to rozwydrzony bachor z gimbazy,z tych tandetnych komedyjek disneya robiący pozy z wiocha.pl.Nie wiem,ona tu ma być fierce?Nie nie…ona tu ma być słodka? Jeszcze ten kostium działający mi na nerwy i ten tiul…god kill me..Serio,ja tu widzę taki tandetną scenę z jakiegoś musicalu czy czegoś,brak mi tu tylko Biebera i będzie "cudnie".Ale się wkurzyłam;D Flakon fajny,opakowanie jego nie-wszystko w tonacji różu,czerni…ISTNE EMO.

    8.Bieber-czy ja wiem?Co z tego,że go nie lubię…on przecież "tylko" reklamuje perfumy dla kobiet.Już ten fakt jest dziwny,coś jak Ci projektanci w wielkich okularach myślący że jak nałożą szmatki materiałów są cool.Ta dziewczyna tam kompletnie nie pasuje…albo ona albo on albo całkowicie inna aranżacja.W sumie ja nadal nie rozumiem tego przekazu,mamy Someday i do czego to słowo się odnosi?Dobra,może jestem nieogarnięta w tym temacie,ale ja tu widzę kompletnie co innego a nie ten projekt,który zły nie jest,ale co on ma kurde wspólnego z perfumami;/ Czacha mi dymi z myślenia;p

    9.Jennifer-tutaj nie mam nic,ale nagość w takiej formie mi nie odpowiada nawet jak na zdjęcie kogoś znanego.Bo ani to nie gazeta 18+,ani to nie specjalna sesja,tylko reklama perfum.Całościowo ładne,ale ja jako grafik bym inaczej ujęła temat,bo jest ok,ale coś nie gra.

    10.Ostatnia Paris-stewardess jak się marzy po godzinach pracy.Nie umiem tego skomentować.

    • Kolejne reklamy perfum Avril były śliczne. Wygląda w nich jak kobieta, ma śliczny makijaż. W tym przypadku po prostu nie wyszło. Ale poza tym Avril daje radę 🙂

    • ja jakoś jej nie lubię i nawet jakby dała mega reklamę mnie nie przekona,nie znam jej zapachów niestety, może ładne;>

  • Kasiu świetnie to wszystko opisałaś i ujęłaś.Nic dodać,nic ująć.Najbardziej mnie zaskoczyło zdjęcie Celine Dione ponieważ bardzo ją lubię jako piosenkarkę i jej perfumy też mi się podobają.Faktycznie na tym zdjęciu wyszła fatalnie.

    • Sama do końca się zastanawiałam czy Celine nie pominąć, bo to zdjęcie na pewno nie jest najgorsze 😉 Mam do niej duży szacunek, ale to zdjęcie jest po prostu złe.

  • Reklama Britney robi antywrażenie. Nie znałem tych perfum i tej kampanii.

    Przynajmniej nie można powiedzieć, że jest nijaka. 🙂

    • Na pewno nie jest nijaka. 🙂 Jest wiele zdjęć reklamowych Britney, do których można się przyczepić, ale to zdjęcie wydało mi się szczególnie dziwaczne.

    • szczerze mówiąc do każdej reklamy perfum można się przyczepić taka prawda, bo to co dla jednego jest przepiękne, dla drugiego może mieć niedociągnięcia i być mało atrakcyjne w wyborze perfum;/

  • Tera ja 😀

    1. Nawet nie wiedziałam że Paris Hilton miała taką reklamę w kształcie syreny 😉 mogłaby reklamować ale ogon a nie perfumy.
    2. Wróżka zębowa lub ta mała wróżka z Piotrusia Pana.
    3. Birtney wygląda po prostu jak ladacznica w wydaniu soft ;).
    4. Nie wiedziałam że Kim ma taką reklamę, beznadziejną reklamę. Takie szpece w tym USA a nie potrafią zrobić porządnego zdjęcia.
    5. Celinę pozostawiam bez komentarza, dno.
    6. Naomi jak wyżej
    7. Beyone… bardziej plakat niż reklama, nie gorszy mnie ale jej wyraz twarzy jest okropny i zgadzam się z Tobą, ma takie możliwości że aż dziwne że tego nie wykorzystali
    8. Avril chce chyba walczyć 😉
    9. Justin yyyyyyyyyyy
    10. To nie pierwsza reklama Lopez która nic nie reklamuje
    11. Ładna sukienka, ciekawe co w ogrodzie 😀

  • Nie wiedziałam, że można tak interpretować reklamy perfum ja nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Kupując perfumy nie zwracam uwagi na plakaty wolę reklamy w telewizji 🙂

    • Ja telewizji nie uznaję, ale w internecie oglądam 😉 Zestawienie reklam też zrobię,ale muszę nad tym się porządnie zastanowić. Tam jest więcej różnych elementów, które należy wziąć pod uwagę 😉

  • Mariah na pierwszy zdjęciu wygląda rodem z figur woskowych-zero życia,sztuczna poza i oczywiście PS.Twarz ma najmniej ciekawą, która mówi "mam dość, chwila przerwy"- to foto musiało być robione po raz miliardowy, dlatego jej wczucie się w nieruchomość dotrwało poziomu hard. Nie zachęca, mnie od patrzenia kark boli;P

    Drugie foto Mariah nawet mi nie przeszkadza- w sumie nie widzę w nim nic takiego. Jedynie to, że jak dla mnie jest zbyt cukierkowe,takie mdłe.

    Christina idealnie by się nadawała na rolę śpiącej królewny. Jeżeli ktoś oglądał bajkę wie o czym mówię-ona tam kroczyła po takich schodach z ręka wyciągniętą przed siebie-jak zahipnotyzowana. Też mi tu przychodzi na myśl słowo "wróżka" ale nie taka piękna i intrygująca, tylko już znudzony egzemplarz z Disneya. Obraz nieco mydlany, zalatuje z deczka lenistwem- bo oryginalności nie widzę. A perfumy zawarte w bańce to dla mnie za dużo-okropieństwo wręcz "creepy" brr…

    Snooki-dno dna osnute tandetą i mieszaniem stylów kompletnie do siebie nie pasujących. Reklama to wiocha.pl-oczy bolą niesamowicie.Motyw zebry i ciapek jak od dużego kociaka? To samo w sobie się już gryzie-a kolor jako gradient wygląda komicznie. Na dodatek dziubek rodem z wyśmiewanych stron w necie- boże chroń królową, bo ja już tego nie zniese..Nie będę dalej komentować bo ręcę same odchodzą od klawiatury…

    • Zawsze można liczyć na Twoją szczerą, spontaniczną ocenę sytuacji 😀 dziękuję 😉

    • jakoś zawsze mam coś do powiedzenia;P

  • Anonimowy

    Mariah w reklamie Forever wystawia szyję by lekarz mógł jej spojrzeć w gardło czy jest chora 😉
    Snooki okropna, nawet Justin ma "lepszy" plakat 😉

    Wojownicza K.

  • Nicki Minaj- brakowało mi jej tutaj..nie znoszę tego foto-wygląda jak laska z japońskiej sztuki kiczu i tandety w pełnometrażowym wydaniu. I ten róż;( Bije po oczach;(

    Halle- czy ja wiem czy to taka kopia.. nie wiem w sumie co tu napisać. Zupełna obojętność.

    Mary- postawa mówi"usiądź opowiem Ci jakie życie jest ciężkie i pełne goryczy" takie typowe "mhm". Nie umiem tego opisać co ja teraz widzę;D

    • Cieszę się, że podzielasz moje zdanie o Mary. Zastanawiałam się czy nie wyolbrzymiam 😉 Ale ona ma już ból w oczach 😉

  • Anonimowy

    1.Paris jak zawsze „odpicowana”, lśniąca, wypielęgnowana, i zawsze z tym samym wyrazem twarzy mówiącym: „to ja Paris, moi starzy mają kasy jak lodu, a ja żyję jak królowa” – królowa kiczu, jest taka słodka i bajkowa, że aż mdli. Graficy dodali swoją pracą kropkę nad „i” tym tandetnym tłem za jej plecami. Jedną trzecią plakatu zajmuje to ogromne słońce i co mają znaczyć ruiny wprost z mitologii greckiej wyciągnięte.
    2.Pomysł z wróżką nasunął się na myśl chyba po obejrzeniu Disneyowskiego „Dzwoneczka”. Zastanawiam się do kogo kierowana jest reklama? Mam wrażenie że odbiorcy są w takim przedziale wiekowym, w którym z kosmetyków wystarcza jedynie krem bambino 🙂
    3.Britney na tym plakacie wygląda jak aktorka jakiegoś taniego filmu erotycznego. Tło, jej stylizacja, poza ciała, wyraz twarzy – jednym słowem "gwiazda filmów dla dorosłych"…
    4.Kim jak to Kim – cyc na wierzchu musi być, a ten szereg luster za jej plecami służy do podziwiania swojego ogromnego silikonowego tyłka…, mina, zmrużone oczy, nadęte usta, nic dodać nic ująć.
    5.Celine: „Moi drodzy, właśnie lecę do Polski na Sylwestra z Polsatem, do zobaczenia w Nowym Roku” 🙂
    6. Ooo!!! A to Naomi? Wygląda jakby ktoś do jej ciała przymocował głowę figury woskowej… Podziwiam jej ciało , ale talia na zdjęciu ma chyba ze 20 cm, udo ma szersze niż objętość w pasie. Szkoda, bo jest naprawdę piękna, wystarczyłaby jej naturalność i charyzma jaką posiada.
    7. A teraz przyspieszona lekcja aerobiku z Beyonce. „Kolana uginamy pod kątem 90 stopni, unosimy prawą nogę równolegle do lewej, ćwiczenie powtarzamy 10 razy". Ten sam problem, co powyżej. Piękna kobieta, a ktoś wyrządził jej krzywdę na tym zdjęciu.
    8. Kiczowata małolata. Z ostrej rockowej laski zrobili z niej słodką różową landrynę i jeszcze te białe chude nogi…
    9. Co do Justina, to jaka by to nie była reklama z jego udziałem, to i tak będzie nienaturalna. Ze zniewieściałego dzieciaka o twarzy niewinnego prawiczka, na siłę próbują zrobić super faceta, łamacza niewieścich serc, tylko nie wiem do kogo adresowana jest reklama? Ta pani za nim jest chyba 2 razy starsza od niego i nie wiem czy coś mu szepce do ucha, czy próbuje mu je odgryźć…
    10. Jennifer Lopez – jak zawsze świeci po oczach swoją nagością i albo wdzięczy się pod prysznicem, albo po wyjściu z kąpieli. Trochę przesadzili z wyszczupleniem jej na tym zdjęciu. „Aktorka” jednej pozy i jednej miny.
    11. Paris Hilton promuje nową serię MTV Cribs 🙂 Zapraszam do mojego domu…
    12. Mariah przez nieudolność fotografa i grafika straciła szyję, szkoda, bo z szyją byłoby lepiej 😉
    13. Co do zdjęcia z lizakiem, to Mariah, moim zdaniem wyszła nieźle, tylko sam pomysł kolorystyki i grzecznej dziewczynki z różowym lizaczkiem w ręku i spineczką we włosach wydaje mi się kiczowaty.
    14. Christina Aguilera – wszystko na tym plakacie jest fatalne, począwszy od zniekształconej sylwetki Christiny, skończywszy na wielkości flakonu, którego ciężar powinien przygnieść albo wręcz urwać jej rękę, oczy ma tak zmrużone jak po całonocnej imprezie, szyja jak u Pudziana.
    15. Snooki – brak słów, ta mina, ten pusty wyraz twarzy, tona tapety, rzęsy jak pędzle do malowania ścian, tipsy, panterki, kokardka we włosach, dużo czerni, dużo różu. Wszystko tu pasuje do reklamy preparatu na hemoroidy, zwłaszcza jej mina…
    16. Minusem jest podobieństwo do plakatu z Janet, ale plusem jest to, że jednak jest wiele różnic. Suma summarum zdjęcie mi się bardzo podoba. Halle jest na nim piękna, seksowna, naturalna.
    17. Nicki Minaj – poziom stylu porównywalny do poziomu Snooki. Czy ona nie ma w domu lustra? Czy nie znalazł się ktoś życzliwy na jej drodze, kto by jej uzmysłowił, że róż nie jest dla niej, szpeci ją maksymalnie. Jej wygląd, tło plakatu, flakon perfum – jakieś wieeelkie nieporozumienie.
    18. Nie znam Pani, ale widać na zdjęciu, że "odlatuje"… Może dzień przed sesją zdjęciową ktoś potrącił samochodem jej ukochane zwierzę, albo zmarł ktoś z jej bliskich, widać, że cierpi. Współczuję!

    Monika S.